می تواند افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه خوردن غذاهای با پتاسیم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه خوردن غذاهای با پتاسیم

معمولا، پس از مردم به بیماری های کلیوی، پزشکان به آنها بگویید برای حفظ یک رژیم غذایی مناسب، که می تواند کمک به افزایش اثر درمانی و کاستن از بار از کلیه است. سپس می تواند مردم را با کلیه بیماری مزمن (CKD) غذاهای با پتاسیم می خورند؟

هنگامی که شما از این بیماری رنج می برند، مدیریت تغذیه ای نقش مهمی در درمان آن دارد. بسته به شدت بیماری، رژیم غذایی توصیه می شود شما ممکن است در طول زمان تغییر می کند. به خصوص، در مرحله پیشرفته تر از بیماری خود را هنگامی که میزان فیلتراسیون گلومرولی شما (GFR) کاهش می یابد، مقدار پروتئین همراه با کالری و مواد مغذی دیگر (به عنوان مثال مواد معدنی و ویتامین ها) در رژیم غذایی خود را به تنظیم شود برای دیدار با نیازهای در حال تغییر شما .

لطفا توجه داشته باشید که مواد مغذی زیر را باید به دقت تحت نظارت اگر شما از بیماری مزمن کلیه رنج می برند:

پروتئين

فسفات

کلسیم

پتاسیم

سدیم

مایع

علاوه بر این مهم است که تغذیه خود را شامل enoughcalories (انرژی)، زیرا بسیاری از بیماران developmalnutrition، به خصوص در مراحل بعد از این بیماری است.

همانطور که در بالا ذکر شد توصیه می شود رژیم غذایی در مراحل مختلف این بیماری تغییر خواهد کرد، این بدان معناست که ممکن است شما می توانید این نوع از غذاها در یک مرحله نمی خورند اما می توانید آن را در مرحله دیگری بخورند. به عنوان مثال، افراد در مراحل اولیه این بیماری آنها نیاز به کنترل مصرف پتاسیم نیست، اما اگر آنها را به مرحله پیشرفته ای از این بیماری قرار می گیرند، به ویژه برای بیماران مبتلا به خروج ادرار کم و یا هیچ خروجی ادرار.

بنابراین برای این سوال که مردم می توانند با بیماری مزمن کلیه خوردن غذاهای با پتاسیم، ما باید آن را با توجه به شرایط بیمار تصمیم می گیرند. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی، شما خوش آمدید به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما هستند، ما مشاوره رایگان برای شما در اسرع وقت فراهم کند.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری مزمن کلیه، پتاسیم با CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: